Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik de volgende met u delen.
Er blijkt dat ik twee keer vlak achter elkaar geswitcht van energieleverancier tegen mijn wil in.
Twee energieverkopers hebben mij gebeld om van mijn energieleverancier over te stappen. Ik was niet akkoord en dat gebeurde telefonisch. Via de telefoon heb ik met de verkoper afgesproken dat als ik moet terug bellen en akkoord geven om klant te zijn. ik ben buitenlander, ik spreek geen goed Nederlands en ze hebben misbruik van gemaakt.
Maar dat ging tegen mijn wil, en ik heb twee boetes gekregen.
De klanten service van die energie bedrijf hebben Heran procedure opgestart.
Graag wil ik weten wat moet ik nog doen??
Groeten
Graag wil ik de volgende met u delen.
Er blijkt dat ik twee keer vlak achter elkaar geswitcht van energieleverancier tegen mijn wil in.
Twee energieverkopers hebben mij gebeld om van mijn energieleverancier over te stappen. Ik was niet akkoord en dat gebeurde telefonisch. Via de telefoon heb ik met de verkoper afgesproken dat als ik moet terug bellen en akkoord geven om klant te zijn. ik ben buitenlander, ik spreek geen goed Nederlands en ze hebben misbruik van gemaakt.
Maar dat ging tegen mijn wil, en ik heb twee boetes gekregen.
De klanten service van die energie bedrijf hebben Heran procedure opgestart.
Graag wil ik weten wat moet ik nog doen??
Groeten
Als u bent overgestapt dan dient u schriftelijk de bevestiging te hebben ontvangen, waarna de bedenktijd van 14 dagen ingaat. Zonder schriftelijke bevestiging bent u niet gebonden aan het nieuwe contract en zou k de boetes ook niet gaan betalen. U kunt de energieverkopers dit schriftelijk meedelen. Mochten zij volhouden, neemt u dan gerust direct contact met mij op.