Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Beste Jurist,

Eind mei 2019 heb ik een bestelling van 3000 euro gedaan bij de Media Markt webshop. De bestelling zou binnen 2 werkdagen ontvangen worden, waarna er bij ontvangst voor getekend diende te worden. Ik heb de bestelling tot op heden nooit ontvangen van de Media Markt. Volgens track & trace is de bestelling in ontvangst genomen en is hier zelfs voor getekend. De Media Markt had een onderzoek ingesteld bij de bezorger. Die gaf aan dat hij het pakket had geleverd. Dit betekent dat het mijn woord tegen de woord van de bezorger is. Aangezien de Media Markt volgens wet aansprakelijk is gezien zij verantwoordelijk zijn voor de juiste levering van de bestelling, wekken zij de indruk dat zij mij niet verder willen helpen in deze kwestie. Ik heb meerdere keren contact opgenomen, maar desbetreffende afdeling geeft geen reactie, ondanks dat ik ze ingebreke heb gesteld.

Het is inmiddels langer dan een maand geleden en het gaat niet om een klein bedrag. Hoe kan ik dit juridisch het beste aanpakken?

Alvast bedankt!

Als een ingebreke- of klachtenbrief geen resultaat heeft dan kunt u nog een klacht indienen bij de geschillencommissie waar de mediamarkt bij is aangesloten. Houdt u er wel rekening dat u met tegenbewijs dient te komen nu er wel getekend zou zijn voor ontvangst volgens de bezorger.
Mocht u hulp hierbij wensen neemt u dan desgewenst contact met mij op. Klikt u op de knop naast dit antwoord.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag