Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Geachte klantenservice van fietsenwinkel,

Wij hebben 20 april, 2 fietsen besteld. 2 verschillende frame maten.
Besteld 20 april. Geleverd zou worden op 23mei.
Zelf ben ik na die datum maar naar hun gaan bellen, hoe zit het met de fietsen..? Want de datum ging voorbij en ik hoorde maar niets.

Het 1e verhaal die ik hoorde:
We hebben de fietsen nog niet geleverd gekregen.. sorry mevrouw wij vinden het ook niet leuk.

Het 2e verhaal wat ik te horen kreeg:
We hebben de fietsen wel, maar de zadelpennen zijn te kort die moeten we langer bestellen en
erop monteren. Eerst moeten alle fietsen goed zijn voor we ze uitleveren.
Sorry mevrouw wij vinden het ook niet leuk.

Het 3e verhaal:
Mevrouw we kunnen alleen de frame maat S uitleveren, want de andere zijn nog niet klaar. Prima doe dat dan maar. Heb ik in ieder geval iets dat werd nog ruim 2weken later, dan de 5 werkdagen die jullie beloven.
Sorry mevrouw wij vinden het ook niet leuk.

18 juni. De maat S word geleverd. De 1e x fietsen met de monteur erbij, ging goed, zal je altijd
zien, uiteraard.
Dus de accu in de oplader want die moest eerst helemaal vol.
Daarna wil ik de accu erin klikken, maar nee hij klikt niet vast. Met mijn man erbij, hij helpen, nee
hoor t lukt niet. Naar de winkel, onderweg valt steeds de ondersteuning weg.
De winkelmedewerker zegt gelijk, nee dat klopt niet. Had de monteur bij levering even naar
moeten kijken. Ja dat is lekker makkelijk.. dus winkelmedewerker de accu erin duwen. Heel erg
hard. En hem goed aangeduwd erin blijven houden. Toen kon mijn man het sleuteltje omdraaien.
Ja maar dit is toch belachelijk, ik moet dit toch alleen kunnen doen. Niet met 2 man sterk erbij..
Dus de monteur heeft ernaar gekeken terwijl wij wat boodschapjes mogen doen, terugkomend,
ja heel veel meer kan ik er niet aan doen. Geen idee wat en of hij er wel iets aan heeft gedaan,
want dat werd niet uitgelegd en hij hoopt dat het niet meer gebeurt. ??? Huh? Nu ga ik met leker
veel vertrouwen weg. Wij gaan weg, en inderdaad, de ondersteuning deed het wel.
Maar vertrouwd. Nee dat voelt het niet meer!!

Dat is alvast het 1e kwaaltje van de fiets.

Afgelopen maandag 08-07 zou de fiets van mijn man komen, zou ja. Er is totaal 3x gebeld om de
afspraak t bevestigen, maar doordat ik een dagje weg was heb ik niet op kunnen nemen. Maar in
een voicemail bericht van jullie werd gezegd. Als wij geen tegenbericht van u ontvangen staat de
afspraak gewoon ingepland voor 08-07 tussen 12.00uur en 15.00uur.

Maandagochtend belt de bezorger (jaja de bezorger) ons af dat hij de fiets niet bij hem heeft. Hij verteld dat er op zijn briefje staat een maat S moet worden geleverd. Maar het moet een maat M
zijn. En die stond nu helemaal niet klaar. Het was verkeerd in de computer gezet ofzo? Maar lang
verhaal in het kort, de bezorger belt onze afspraak af. Niet de klantenservice, maar de bezorger.

Ik heb gelijk gebeld naar jullie om uitleg te vragen. En door alle verkeerde informatie die de medewerker aan mij gaf. Werd ik zo vreselijk boos om alles wat er tot nu toe al is gebeurd. Zij zou
daarom maar een klacht in gaan dienen van mij, en ik zou gebeld worden door jullie.

Ik heb de hele dag niks gehoord. Dus om 5uur ben ik zelf maar gaan bellen, want dit vind ik
totaal niet oke. En waar ik s'ochtends aan de telefoon bij de ene medewerker de fiets donderdags geleverd zou kunnen krijgen. Vertelde dus de volgende collega mij dat dit totaal niet mogelijk is omdat de accu's van de fietsen helemaal niet zouden hebben. (?) Dus het kon nu niet eerder dan aankomende maandag 15-07 worden. Weer 2 verschillende verhalen.
Hoe is het mogelijk.

Nu ben ik gisteren met mijn dochter op de fiets mijn man op gaan halen van werk en we komen
thuis, hangt het kinderstoeltje met windscherm en voetsteunen allemaal helemaal scheef, mijn
man kon dit er gewoon zo vanaf tillen, want het finaal afgebroken.
Hoe is dit nou weer mogelijk!!!! Mijn dochter zat op de fiets, wat als er nog meer afbreekt
en ze valt. Het had zo verkeerd kunnen gaan, ik ben hier zo vreselijk boos over. Dit mag niet
gebeuren. Nooit niet!!!!

Zij komen de voorwaarden niet na die ik mag verwachten!!! Ik krijg een ondeugdelijke fiets van
hen en ik mag verwachten een goed product van hen te ontvangen.

Ze mogen de ene fiets die ik al heb retour nemen, en ik wil graag mijn geld terug ontvangen.
En de fiets die maandag (misschien wel, al dan niet) komt annuleren.

Ik hoef ze niet meer. Ik ben het zo vreselijk zat!!! Al die verschillende verhalen die ze ophangen.
Een vreselijk slechte klantenservice.
De een zegt dit en de ander dat. Wat een ontzettend slechte manier van communicatie dit. En dan heb ik het nog niet eens over al de leugens die ze aan de klanten ophangen!!! Zo
wil ik niet behandeld worden!!




Ik heb ook een brief gemaakt die ik hun zal toesturen om de koop te ontbinden.
Mijn vraag is, sta ik in mijn recht? Is het een "ondeugdelijke" fiets?

Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet.

In de winkel gekocht? Dan kan u de koop niet zomaar ongedaan maken . Online gekocht? De nog niet geleverde fiets , de koop annuleren zonder opgave van reden . De andere fiets is gebrekkig en de de leverancier moet de fiets voor u kosteloos repareren of als dat niet gevergd kan worden, vervangen. ook kosteloos. Ik kan u op weg helpen hiermee zodat men in actie komt.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag