Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Beste,
Ik heb een maand geleden een klein koelkastje bestelt bij desbetreffende website en heb na meerdere problemen nog steeds niet mijn product in huis. En na meerdere nette mailen krijg ik geen gehoor van de verkoper en wil mij niet mijn geld terug storten.
Wat moet ik doen
M.v.g

U dient het bedrijf formeel in gebreke te stellen om hun nog een laatste kans te geven, indien u dit nog wilt. In dezelfde brief geeft u aan dat u dan de koop wilt ontbinden en u uw geld terug wilt. Mocht het bedrijf daar niet aan willen voldoen dan kan een klacht ingediend worden bij de geschillencommissie waar he bedrijf bij aangesloten is. Vaak kan dit worden voorkomen door een brief van een jurist. Ik ben bereid u hierin bij te staan. Neemt u desgewenst contact met mij op voor overleg.

Beoordeel dit antwoord:

Zonder dat u het product al hebt ontvangen maar wel gekocht op internet , mag u de koop kosteloos ontbinden. Dat kunt u gewoon per e-mail doen, in de wet staat dat de verkoper u dan een bevestiging ervan moet sturen. Dan daarna is hij verplicht uw geld binnen 14 d dagen terug te betalen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag