Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Wij zijn gestrand op de luchthaven van Milaan. De vlucht met Vueling van 25 juli is vervroegd naar 24 juli. Tix.nl is de prijsvechter die ertussen zit en ons niet heeft geinformeerd. Niet via email en niet via een speciale activatie website. Op geen enkele manier. Nu zitten we in een bus terug naar NL. 13 uren lang.
Hoe kunnen wij Tix.nl aansprakelijk stellen? Vueling verwijst door naar Tix.nl

U dient inderdaad tix.nl eerst schriftelijk aansprakelijk te stellen en compensatie vorderen, tenzij er sprake is van overmacht. Immers, er is niet vervoerd zoals afgesproken per vliegtuig. Zorgt u voor voldoende bewijzen. Mocht tix.nl niet over de brug willen komen, neemt u dan desgewenst direct contact met mij op voor verdere hulp.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag