Vraag

Wij zijn gestrand op de luchthaven van Milaan. De vlucht met Vueling van 25 juli is vervroegd naar 24 juli. Tix.nl is de prijsvechter die ertussen zit en ons niet heeft geinformeerd. Niet via email en niet via een speciale activatie website. Op geen enkele manier. Nu zitten we in een bus terug naar NL. 13 uren lang.
Hoe kunnen wij Tix.nl aansprakelijk stellen? Vueling verwijst door naar Tix.nl

Deel deze vraag

1 Reactie

U dient inderdaad tix.nl eerst schriftelijk aansprakelijk te stellen en compensatie vorderen, tenzij er sprake is van overmacht. Immers, er is niet vervoerd zoals afgesproken per vliegtuig. Zorgt u voor voldoende bewijzen. Mocht tix.nl niet over de brug willen komen, neemt u dan desgewenst direct contact met mij op voor verdere hulp.

Bedankt voor uw stem!

Beoordeel:
* * * * *

Niet het antwoord dat u zocht?

Kies een onderwerp:
Relevante zoekterm:

Welkom terug. Om te reageren of om contact op te nemen dient u eerst in te loggen. Klik op onderstaande knop log in om in te loggen.

Log in
Sluit scherm