Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Goedemorgen,

Twee maanden geleden heb ik bij AA COMMERCE B.V. een Feandrea Kattenkrabpaal aangekocht. Het was geen goedkoop toestel en verwacht dus natuurlijk wat kwaliteit.

Nu na twee maanden is mijn kat met een onderdeel van de paal en al eruit gevallen. Dat onderdeel is uit "ouderdom" na twee maanden gewoon afgebroken.

Er zit nog een onderdeel aan de paal inmiddels erg los en wiebelt.

Ik heb dit aangegeven bij het bedrijf en zij schrijven mij het volgende:

"Beste meneer Molsberger,

Dank voor uw mail, mijn collega heeft eerder gemeld dat schade door gebruik (zoals u aangaf) helaas is uitgesloten van de garantie. Helaas kunnen we het artikel daarom niet retour aanmelden.

Met vriendelijke groet,

AA COMMERCE B.V.
Partner van bol.com"

Het mag toch niet zo zijn dat bedrijven op deze manier makkelijk geld verdienen en onder hun verantwoordelijkheid van het product dat zij leveren uitkomen.

Die paal staat hier nog geen 3 maanden!

Wat kan ik het beste doen?

U zou kunnen kijken of deze webwinkel is aangesloten bij een overkoepelende organisatie waar u zich mogelijk kunt beklagen. Mogelijk kan ook Bol.com hierin iets voor u betekenen.

Beoordeel dit antwoord:

De verkoper spreekt over retourrecht, maar dat kan nu niet meer worden ingeroepen omdat er een niet conform product is gemeld. De verkoper moet u kosteloos herstel of vervanging aanbieden of bewijzen dat het gebrek niet bestond ten tijde van de aanschaf.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag