Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
De inhoud van de dienst was niet wat ik ervan verwachtte. Ik wilde me dus beroepen op de 30 dagen geld terug garantie. Echter geeft de verkoper geen gehoor of antwoord terug. Ook staan er geen duidelijke contactgegevens op de site. De verkoper is woonachtig in het buitenland.
Wat kan ik nu nog doen om mijn geld terug te krijgen zoals de garantie aanbied?
Ik heb betaald via paypal dus kan mijn geld niet terugboeken.
Zeer moeilijk of te kostbaar , als u alles al heeft betaald; hoeveel mag ik vragen?
Reactie van de vraagsteller
Daar was ik al bang voor. Het betreft 100 euro, dus niet de moeite waard van juridische stappen. Ik hoopte dat er iets was ivm consumentenbescherming in dit soort gevallen.
Dat heeft u wel maar dan heeft u uw geld nog niet terug.
Mogelijk valt uw aankoop onder de bescherming die Paypal in sommige gevallen biedt.........
Reactie van de vraagsteller
Dat heb ik inderdaad geprobeerd. Dat gaat alleen op indien er sprake is van verkeerde of andere producten dan geaverteerd. Niet indien er aanspraak gemaakt wordt op teruggave als het product niet bevalt. In dit geval is er sprake van een geadverteerde geld terug garantie en het niet reageren van de betreffende personen. Dat valt daar niet onder helaas.