Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


hallo, wij hebben in 2018 ons hele huis laten stuken, helaas waren wij niet tevreden, gelukkig vond hij dat zelf ook en heeft hij delen hersteld tot
vorig jaar juli hebben we nog app-contact gehad en hij beloofde na de vakantie weer langs te komen om alles orde te maken....

helaas vanaf augustus reageert hij nergens meer op, geen appjes, diverse keren ingesproken op zijn antwoordapparaat maar we krijgen totaal geen reactie.

wij zitten nu met beschadigingen die hij heeft gemaakt.
wij hebben alles natuurlijk betaald
dus geen poot om op te staan.
Het bedrijf zelf is nog wel actief.
ik hoor graag van u
met vriendelijke groet

U zou een aangetekende brief moeten sturen, bij voorkeur tevens per email of gewone post, waarin u duidelijk meldt waarover u destijds hebt geklaagd, dat de ondernemer nog een laatste termijn van, zeg, 14 dagen, krijgt om het werk te herstellen/voltooien en waarin u hem aansprakelijk stelt voor de schade. Indien niet bewilligend wordt gereageerd zou een eventuele procedure in beeld komen. Van belang is dat u een goed dossier opbouwt.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag