Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Beste,

Ik heb een reis geboekt via budgetair. Deze reis is inmiddels vanwege Covid-19 geannuleerd en ik heb een bericht ontvangen van budgetair dat ze het volledige bedrag ontvangen hebben van de luchtvaartmaatschappij. Dit bedrag zou binnen 3 werkdagen overgemaakt worden, dat is inmiddels meer dan een maand geleden en ik heb nog steeds niet ontvangen.

Er wordt niet gereageerd op berichten via hun online formulier (ze hebben zelf de telefoonlijnen dichtgegooid en iedereen verzocht contact op te nemen via het formulier op de website). Ik ben natuurlijk bang dat dit geld niet meer terugkomt.

Is er iets dat ik kan doen om een claim te leggen op het geld, of misschien een procedure die ik kan starten?

met vriendelijke groet, en alvast bedankt voor uw hulp.

U zou voor de laatste keer schriftelijk het bedrag kunnen vorderen, bij gebreke waarvan u een klacht kunt indienen bij de geschillencommissie reizen. In ieder geval dient het bedrijf u op de hoogte te stellen inzake de terugbetaling bij eventuele maatregelen rondom corona.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag