Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Geachte Juristen,,
In januari 2020 kocht mijn vrouw en ik een vliegticket bij de KLM om een speciale doel op 20 april naar Nederland te reizen voor een vakantie van ongeveer {6} zes weken. het was bevestigd daar de KLM. Op 16 en 20 april ontving ik een email van KLM dat het reis vanwege de inbraak van Covid-19 geannuleerd, een week daarna liet ik per email aan KLM weten dat wij verder geen belangstelling meer hebben om voorlopig naar Nederland te gaan, omdat wij voor een speciale doeleinde op die specifiek datum daar wou zijn.
Het antwoord van KLM hierop, dat men ons in de gelegenheid stelt een Voucher te accepteren en dat zou een jaar geldig zijn.

Wij lieten de KLM direct weten, geen gebruik van te willen maken en verzocht KLM om mijn overgemaakte ticketbedrag terug op mijn bankrekening moet storten. Dat vertikt de KLM en ik wordt naar juridische overeenkomst van luchtvaart verwezen. Kunt u mij aub helpen, ik wil mijn geld terug.
Ik hoop spoedig Uw antwoord te mogen ontvangen, verblijf ik.
Hoogachtend,
Strijder Jozef, Z

De regels omtrent voucher en terugbetaling zijn versoepeld. D.w.z. dat u uw geld terug kunt krijgen. Als u direct contact met mij opneemt dan kan ik u verder van dienst zijn. Klikt u op de link onder mijn naam naast dit antwoord.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag