Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb een geschil met een grote webshop. Ze blijven zich beroepen op hun voorwaarden waarmee ik automatisch akkoord ben gegaan tijdens de aankoop. Het product is kapot en ze bieden aan het na te kijken. De kosten van het kwijt zijn van het apparaat ten aanzien van de waarde van het apparaat weegt niet tegen elkaar op. Hun willen niet schikken en beroepen zich enkel op hun voorwaarden en geen enkele coulante of begrip voor mijn situatie.

Ik heb vanwege dit geschil klachtenkompas aangeschreven alsook hun eigen Facebook pagina en een reviews geplaatst met de verhaal zoals hierboven enkel de feiten. Nu heb ik een zogenoemde “blafbrief” ontvangen van hun advocaat met een hoop eisen zoals het excuus maken per telefoon en ook geschrift. Ook verzoek tot het weghalen van mijn review etc. Als ik dit niet doe wordt ik gedagvaardigd met een dwangsom van €1000 euro per dag.

Vind het belachelijk want er is ook nog zoiets als een vrijheid meningsuiting en gaat men dan alle reviewen van iedereen nalopen. Dan heeft dit ook geen meerwaarde als de mensen die een slecht review neerzetten gelijk een “blafbrief” krijgen? Vreemde vind ik nog is dat ik een e-mail heb opgesteld waarin ik ze in gebreke heb gesteld en daar geen enkele reactie op heb ontvangen.

wat moet er dan nu gebeuren ? U hebt gewoon het recht om een mening te geven en dit is niet zo maar laster of beledigend als het deels is gebaseerd op uw ervaringen en waarheid.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag