Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


De diner cadeau kaart heeft het volgende in haar algemene voorwaarden staan: 'PC verplicht zich ertoe het aanbod van acceptanten zo actueel mogelijk te houden.' Ik heb een cadeaukaart welke ik heb willen gebruiken bij enkele restaurants die op de website van pc worden genoemd, echter blijkt dat uitgerekend deze restaurants al tijden (zelfs een jaar) zijn gesloten. Is hier sprake van misleiding? Doordat ik herhaaldelijk een willekeurig restaurant koos welke reeds permanent gesloten was heb ik de kaart elke keer even opzij gelegd en is de kaart inmiddels helaas verlopen, wat natuurlijk mijn eigen verantwoordelijkheid is maar nog steeds is het aanbod van restaurants niet actueel, wat mogelijk voor veel teleurstellingen en klachten gaat zorgen in de toekomst door misleidende informatie. Ik heb PC hier zelf op aangesproken via de mail maar krijg enkel een standaard mail mbt een coulance regeling zonder dat zij ingaan op mijn signalering betreffende het verouderde restaurantaanbod. Gezien de negatieve reviews op internet komt het nogal malafide over en hoop ik dat dit nader onderzocht kan worden en aandacht krijgt zodat er niet nog meer mensen de dupe worden.

Wat vervelend. Blijkens de algemene voorwaarden rust op PC de plicht om het aanbod actueel te houden. Een jaar lang verouderde restaurants is niet meer actueel, zodat u PC daaraan kunt houden en vragen om compensatie of acceptatie. Mogelijk is er een klachtenregeling waar u terecht kunt.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag