Vraag

Goedemiddag,

Ik had een tijdje geleden tickets besteld voor de show van Jandino via Topticketshop.nl. Deze show is door de Coronasituatie helaas afgelast en zal niet meer plaatsvinden op een andere datum.

Topticketshop.nl heeft als vergoeding een voucher voor het hele bedrag met 10% extra aan ons gegeven. Echter, willen wij ons geld terug. Wij hebben dit al meerdere malen via de mail doorgegeven, alleen blijven zij bij de voucher.

Op de websites van de Consumentenbond en de Rijksoverheid staat dat wij recht hebben op ons geld terug. Wij blijven mailen, maar schieten hier niks mee op.

Vandaar dat wij ons afvragen hoe wij dit nu moeten aanpakken..

Met vriendelijke groet,

Deel deze vraag

0 Reacties

Niet het antwoord dat u zocht?

Kies een onderwerp:
Relevante zoekterm:

Welkom terug. Om te reageren of om contact op te nemen dient u eerst in te loggen. Klik op onderstaande knop log in om in te loggen.

Log in
Sluit scherm