Vraag

Dit is een vraag i.v.m. een coronavoucher:

Wij zouden afgelopen meivakantie naar een stacaravan in de belgische ardenen gaan, echter was daar COVID en was het dus niet mogelijk om te gaan.

Wij kregen van de camping beheerder een voucher (half maart gekregen, vakantie zou eind april zijn) die geldig is tot halverwege oktober (dan sluit de camping voor dit jaar, gaat eind maart volgend jaar weer open).
Ik heb aangegeven hiermee niet akkoord te gaan omdat deze voucher te kort geldig is en dat ik of een voucher wil waarmee ik volgend jaar mei vakantie kan boeken of ik mijn geld terug wil.

De camping beheerder geeft aan dat hij in z'n recht staat omdat de voucher officeel vanaf tijd van uitgifte een jaar geldig is (dat de camping een half jaar niet open is, is niet z'n probleem) en dat geld terug geven niet hoeft.

Nu is mijn vraag; Heeft de camping eigenaar gelijk en ben ik dus mijn geld/vakantie kwijt, of kan ik hier nog iets mee?

Deel deze vraag

1 Reactie

U hoeft de voucher van de eigenaar niet te accepteren. Inmiddels heeft de rechter zich gebogen over het voucherprobleem en geconcludeerd dat teruggave van geld mogelijk moet zijn. Ik raad u aan hem schriftelijk hierop te wijzen. Komt u er samen (nog) niet uit en ontstaat er een juridisch geschil, neemt u dan desgewenst contact met mij op voor overleg. Klikt u op de direct-contact knop naast dit antwoord onder mijn naam.

Bedankt voor uw stem!

Beoordeel:
* * * * *

Niet het antwoord dat u zocht?

Kies een onderwerp:
Relevante zoekterm:

Welkom terug. Om te reageren of om contact op te nemen dient u eerst in te loggen. Klik op onderstaande knop log in om in te loggen.

Log in
Sluit scherm