Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Goedemiddag,

Zaterdag 8-8 hadden mijn man en ik onze bruiloft bij een Hotel in Wageningen. We hadden al weken van tevoren afspraken gemaakt met hun event/wedding planner die tijdens op vakantie was. Ook gingen ze in die tijd van 3 naar 4 sterren. Echter, zijn veel afspraken niet nageleefd, niet/laks voorbereid en uitgevoerd door personeel en uiteindelijk zijn de vele fouten opgevangen door mijzelf en mijn vriendinnen (vanaf de vrijdag ervoor veel stress, niet geslapen, en ik ben nu 23 weken zwanger). We merken dat de 'vervangende contactpersoon' hier niet eerlijk over is, maar we moesten 7-8 wel ineens de volle rekening betalen. Donderdag hebben we waarschijnlijk een evaluatiegesprek, na een klachtenlijst te hebben opgestuurd. Denk hierbij aan dingen zoals de hotelkamer uitgegooid worden tot alsnog alcohol vinden in een 'Halal kinder' gerecht. Wij willen graag onze rechten en plichten weten. Iedere hulp is welkom! Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,
Een erg teleurgesteld bruidspaar.

Alsnog gefeliciteerd met jullie bruiloft. Jammer dat het niet naar wens is gegaan.
Als de afspraken (schriftelijk) niet zijn nageleefd door de weddingplanner dan hoeft u ook de overeengekomen bedrag niet geheel te voldoen. U hebt al betaald lees ik zodat u n.a.v. de niet nagekomen afspraken een deel kunt terugvorderen. In ieder geval zal er een deel gecompenseerd moeten worden. Wacht u eerst het gesprek af. Mocht dit niet naar tevredenheid lopen, neemt u dan contact met mij op voor verdere hulp.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag