Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Een iPhone voor reparatie aan de officiele winkel gegeven, maar door een fout die zij hadden gemaakt (volgens hun een systeemfout) kunnen zij mijn iphone niet aan me teruggeven tot ze een nieuw serienummer aan mijn telefoon kunnen verbinden. Ik word elke keer beloofd dat ik de volgende dag mijn telefoon kan ophalen, maar als ik die dag bel dan is het weer niet geregeld. Vandaag zijn zij gestopt met mijn telefoontjes opnemen. Is dit legaal? Ze houden morgen al 5 dagen mijn telefoon vast. Ik betaal al die tijd voor een telefoonabbonement, kan volgens hun geen vervangtelefoon krijgen en ook geen financiele compensatie voor de tijd dat ik mijn telefoon niet heb.

Als vast is komen te staan dat de winkel uw iphone niet tijdig kan teruggeven dan dient zij u op de hoogte daarvan te stellen en een compensatie moeten bieden. Dat kan zijn toch een vervangende vergelijkbare leentelefoon of een financiƫle compensatie. Immers door een systeemfout krijgt u uw iphone niet tijdig terug, terwijl de kosten doorlopen. Ik raad u aan de winkel schriftelijk een laatste termijn te stellen en vragen om compensatie. Komt u er samen (nog) niet uit en ontstaat er een juridisch geschil, dan kunnen wij u bijstaan in deze zaak. Neemt u desgewenst contact met mij op voor overleg. Klikt u op de direct-contact knop naast dit antwoord onder mijn naam.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag