Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb in 2016 een laptop gekocht. Nu is het scherm kapot gegaan. (Gebarsten). dat valt niet binnen de garantie. (Dat vind ik prima).. Ik vraag me wel af of de leverancier het scherm nog moet kunnen repareren. Dus... moet het onderdeel nog beschikbaar zijn? Het was een laptop van 1220 euro.

In beginsel wel. Onderdelen dienen nog een tijdje beschikbaar te zijn (7-10 jaar) op grond van EU-regelgeving. Mocht de leverancier dwars liggen, neemt u dan contact met mij op voor verderehulp.

Beoordeel dit antwoord:

Gezien de prijs/kwaliteit verhouding wel maar doorgaans wordt toch een soort dagwaarde in mindering genomen. Dus dan heeft u direct ook het minimale aanbod, bovendien moet u bewijzen dat het gebrek al bestond ten tijde van de aanschaf ( moeilijk) .

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag