Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Goedemorgen,

Wij hebben zwarte houten luxaflex besteld bij een webwinkel, totaal 4 stuks, waaronder een brede luxaflex.

Deze zijn geleverd en gemonteerd, en een dag later constateren mijn vrouw en ik dat de brede luxaflex geen ladderband heeft, terwijl wij deze wel besteld hebben. Hierop de winkel gecontact, en deze laten een nieuwe maken met ladderband.
Na een week tegen de zwarte luxaflex aangekeken te hebben, vinden we het erg donker binnen, en hebben de winkel gebeld of ze de 2e luxaflex(zwart) al gemaakt hebben, dit hebben ze nagekeken, en terug gebeld dat dit niet het geval was, en dat ze deze kosteloos zouden omzetten naar een witte houten luxaflex.
Dit is ook per mail bevestigd door het bedrijf, en wij hebben gelijk de 3 andere houten luxaflex die zwart waren in het wit erbij besteld, en betaald.
3 dagen later belt de winkel mij op, om te melden dat de brede luxaflex toch al in het zwart gemaakt is, en niet meer gewisseld kan worden naar een witte. Terwijl dit wel per mail bevestigd is.
Staan wij nu in ons recht om een witte brede luxaflex te eisen? ( die onder garantie vervangen zou worden voor een zwarte, en later is bevestigd dat deze wit zou worden)

Ja maar kunt u de laatste acceptatie van de laatste wijziging ook bewijzen? Dan zou er niets aan de hand moeten zijn. Omdat het aan de webwinkel is gelegen de juiste informatie te hebben ontvangen en bovendien kunnen de zwarte gordijnen indien normaal maatwerk gewoon wedevrerkocht worden.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag