Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb voor dit geschil al meerdere kanalen (consuwijzer/juridisch loket) bewandelt maar wil ook graag uw mening. Ik heb eind juli bij blushfashionstore.nl schoenen en een vest gekocht. Beide heb ik op 6 augustus retour gestuurd. Het vest voldeed ook niet aan het vest wat online stond, de kleuren kwamen niet overeen en het model ook niet. Op 7 augustus kreeg ik een bevestiging dat beide in goede orde zijn ontvangen. Op 19 augustus krijg ik via MSN te horen dat ik de schoenen beschadigd en vuil gemaakt heb. Dit heb ik niet gedaan aangezien ik niet naar buiten mocht vanwege een operatie. Ik heb ze verschillende brieven gestuurd, met verschillende wetteksten erin. Ontbinding overeenkomst, vernietigen ongeldige voorwaarden en als laatste ongeldige rekening. Ook heb ik meerdere keren om bewijs gevraagd en nog steeds niets gekregen. Ze geven namelijk aan dat het op camera staat, dan wil ik deze graag zien. Dan nog ben ik niet aansprakelijk. Ik heb nog niets betaald, maar de rekening via Afterpay blijft nu open staan en is al verhoogd. Met de communicatie blijven ze zeggen dat ze zich aan de wet houden en willen nu een handtekening of bevestiging zodat ze de schoenen weer naar mij kunnen sturen. Ik heb weer de wettekst gestuurd:
https://wetten.overheid.nl/BWBR0005289/2015-06-01/#Boek6_Titeldeel5_Afdeling2b_Paragraaf3_Artikel230s
Helaas reageren ze nergens op en kan ik nu niet onder de overeenkomst uit. Ze blijven zeggen dat ze in hun gelijk staan, zonder de wetteksten te onderzoeken. het modelformulier heb ik niet ontvangen en staat ook niet op de website. Ik heb in de brief ook aangegeven dat ze in gebreke blijven met het ontbinden van de overeenkomst en gooien het probleem weer terug. Afterpay kan hier helaas niets mee en blijven meewerkend. Wat kan ik nog meer doen? Ik heb de webwinkel al aangemeld bij ACM en fraudehelpdesk en ga ze bij nog meer aangeven. Als u de brieven wilt ontvangen dan hoor ik het graag.

Er valt zeer weinig aan te doen behalve de zaken die u al heeft gedaan en ervoor te zorgen dat u toch nog iets terug krijgt van waar voor u geld. De schoenen. U kunt hiervoor geen kostbare procedure starten en een aantekening als slechte betaler is ook niet fijn. In deze gevallen kan het soms uitmaken dat u een jurist een korte brief laat schrijven , of een een email , maar dat is ook niet gratis.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag