Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


We hebben een caravan en afgelopen aug een vaste jaarplaats op een camping in Nederland voor volgend jaar vastgelegd, contract/reservering getekend en een aanbetaling gedaan van 756 euro.
Niks mis mee zal je denken, we kregen een mail dat ze een soort van ''foutje'' in het systeem hadden gemaakt mbt de reservering.
Hun antwoord was dat er ''vaste gasten'' waren die dit jaar niet waren gekomen door de corona maar nu wel ineens volgend jaar kwamen en u raad het al...onze plek wilden/hadden altijd al gehad.
Of wij maar even een andere plek wilden uitzoeken??? Mag dit, we hebben toch een contract zwart op wit en ook al aanbetaald? Graag uw antwoord, bvd. Mvg

Men kan een vergissing maken maar die was voor u niet kenbaar. U mag de parkeigenaar houden aan het contract dus nakoming vorderen. Als hij blijft weigeren zal u nakoming moeten afdwingen bij de rechter. Misschien kan u een korting regelen vanwege het misverstand?

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag