Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb een BMW Navigator VI navigatieapparaat gekocht voor ruim 800 Euro. Dat was Maart/april 2017.

Oktober 2018 ging die vreemd gedrag vertonen. Het scherm bleek te 'denken' dat ik erop tikte, terwijl dat ziet zo was.
In november kreeg ik om die redenen een nieuwe op garantie.

April 2019 kreeg die nieuwe weer dezelfde problemen.
Eind december 2019 kreeg ik een nieuwe:
50% coulance van BMW, omdat de garantie inmiddels verlopen is.

3 September merkte ik dat (de derde dus) alweer dezelfde problemen heeft.
BMW zegt dat de garantie verlopen is.

Wat zijn mijn rechten?
Ik heb ergens gehoord dat als ik 50% zelf heb betaald omdat de coulance 'slechts' 50% was, dat ik dan toch weer garantie heb?
Alleen ... de BMW dealer heeft me de 50% vergoed, omdat ze vonden dat het 'niet kon' dat zo'n duur apparaat maar een jaartje mee gaat!!!

Met vriendelijke groet,
Wouter Wessels


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag