Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Hallo,

Op 6 november heb ik een bestelling gedaan bij een winkel (zij hebben ook een fisieke winkel) en betaald. De bestelling is verzonden door **** dit is de verzendmanier door de winkel aangeboden, zij geven aan de bestelling op 11 november te hebben bezorgd, echter heb ik geen bestelling ontvangen en geen briefje in de bus gehad dat het bij de buren zou liggen o.i.d.

Nu heeft de winkel contact opgenomen met de vervoerder, zij kunnen niet aangeven waar het pakket precies bezorgd is dan wel door wie het pakket is aangenomen, en adviseren even na te vragen bij de buren wat ik heb gedaan zonder resultaat helaas. De vervoerder geeft aan verder niets te kunnen doen want het pakket is niet ''verzekerd verzonden''.

Mijn vraag is, wie is er nu verantwoordelijk voor dit pakket, de vervoerder? de verkoper? Ik? Het kan toch niet zo zijn dat ik iets bestel, betaal, maar nooit ontvang en dan nu mijn geld kwijt ben?

Ik hoor het graag.

Doorgaans is dat de opdrachtgever die de wijze van postbezorging heeft aangewezen/ geselecteerd. Als de aanbieder u geen optie geeft dan is hij de opdrachtgever , met een gekozen optie bent u dat.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag