Zakelijke vraag

Ik heb eind 2018 mijn bedrijf opgezegd, dit was een eenmanszaak waarbij ik spullen verkocht via Bol.com. Ik heb toen gemeld aan Bol.com dat mijn account was opgezegd. KVK-nummer opgezegd en ik dacht klaar te zijn. Echter heeft Bol.com mijn voorraad laten liggen en zijn zij van mening dat ze dit niet automatisch terugsturen als ik mijn account opzeg.. Zij hebben volgens eigen zeggen sinds 2018 mails gestuurd naar mijn zakelijke emailadres die natuurlijk niet meer bestaat. Ik heb verder nooit een brief of iets dergelijks ontvangen. Tot ik opeens zo'n 2 jaar later een incasso vordering krijg. Ik ben nooit gebeld, nooit post gehad er komt gewoon opeens een incassobureau aan te pas. Natuurlijk ben ik het hier niet mee eens. Wat is het beste wat ik kan doen?

Deel deze vraag

1 Reactie

Afhankelijk van de (algemene) voorwaarden met bol.com dient u eerst na te gaan of u hebt voldaan aan de vereisten bij het beƫindigen van deze overeenkomst met bol.com. Een bedrijfsbeeindiging heeft doorgaans niet dezelfde werking en gevolgen voor de overeenkomst met bol.com. Het kan goed mogelijk zijn dat daarvoor extra acties vereist zijn.
Echter, wanneer uw account is opgezegd en afgemeld bij bol.com en uw emailadres blijkbaar niet meer toegankelijk is, dan had het op de weg gelegen dat u op een andere manier op de hoogte zou worden gebracht door bol.com Dit is niet tijdig en juist gebeurt, waardoor u dit als betwisting naar het incassobureau kunt reageren. Mocht het bureau toch volharden, neemt u dan desgewenst direct contact met mij op voor verdere hulp.

Bedankt voor uw stem!

Beoordeel:
* * * * *

Niet het antwoord dat u zocht?

Kies een onderwerp:
Relevante zoekterm:

Welkom terug. Om te reageren of om contact op te nemen dient u eerst in te loggen. Klik op onderstaande knop log in om in te loggen.

Log in
Sluit scherm