Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Zakelijk


Een klant blijft mij in gebreken stellen nadat wij al voor de tweede keer alles in orde hebben gemaakt.
Naar ons oordeel is er perfect schilder werk geleverd.
Wij krijgen sterk het gevoel dat deze klant gewoon niet wilt betalen , wat kunnen wij doen ?

Als u van mening bent dat alles perfect is dan adviseer ik u de klant in gebreke te stellen en hem/haar meteen de buitengerechtelijke incassokosten aan te zeggen. Daarnaast kunt u de klant voorstellen een onafhankelijke deskundige in te schakelen om het werk te beoordelen.

Voor meer informatie kunt u mij rechtstreeks benaderen.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Vanmiddag is er een brief verstuurd ,inderdaad met het voorstel om een derde onafhankelijke persoon in te schakelen.
Mocht ik meer info wenst dan zal ik u zeker benaderen,mijn dank.


Graag gedaan en ik hoop voor u op een positief antwoord van de klant.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag