Intrekken van een volmacht voor erfenis | Rechtswinkel
Vraagsteller
Wat is de werkwijze als ik een eerder gegeven volmacht wil intrekken? Het betreft een volmacht voor het afhandelen van een erfenis. Ik heb daarvoor, samen met andere familieleden, een handtekening gezet op een blanco A4tje. Alvast hartelijk dank!Jurist
Raar verhaal. Wie tekent nu een blanco A4. Als het bij de notaris is gebeurd: intrekken bij de notaris. Verder: ook intrekken bij degene die is gevolmachtigd en derden die iets met de volmacht te maken zouden krijgen even inlichten. Als het wat ingewikkelder in elkaar zit (en mijn intuitie zegt dat dat zo is) moet u maar even contact met mij opnemen.Neem de volgende stap
Blijf niet rondlopen met vragen over je situatie. Stel je vraag en krijg persoonlijk antwoord van een ervaren jurist.
Privacy is gewaarborgd.
