Hulp bij juridische vragen over parkeerplaatsen


Vraagsteller

Geachte heer/mevrouw, Sinds 2 jaar ben ik woonachtig in een appartementencomplex deze heeft een parkeergarage waarvoor ik maandelijks ruim 85 euro moet betalen. Ik kan eigenlijk voor de deur gratis parkeren dus heb die parkeerplaats niet nodig ik heb overigens niet eens een auto. Het probleem is dat ik een uitkering heb en dat de uitgave voor de parkeerplaats erg hoog is. Nu kom ik erachter dat zowel mijn buurvrouw aan de rechter kant niet voor deze parkeerplaats betaald evenals mijn buurvrouw links die hoeft ook niet te betalen want die heeft een regeling met de gemeente. Ik baal een beetje van deze situatie en ik vroeg me af of ik hier iets mee kan gaan doen, ik heb wel akkoord getekend voor de parkeerplaats toen ik hier kwam wonen. Met vriendelijke groet,

Jurist

Dan zult u naar de overeenkomst moeten kijken. Mogelijk kunt u de huur van de parkeerplaats opzeggen of misschien is er mogelijkheid om u op ongelijke behandeling te beroepen of het kan zijn dat men u verkeerd heeft voorgelicht toen u het appartement ging huren. U moet er wel rekening mee houden dat 'afspraak is afspraak' en u hebt wel getekend bij de aanvang van de huur. Zonder meer informatie kan ik u niet beter adviseren.

Neem de volgende stap

Blijf niet rondlopen met vragen over je situatie. Stel je vraag en krijg persoonlijk antwoord van een ervaren jurist.
Privacy is gewaarborgd.