Ontslag en recht op uitbetaling: Wat moet je weten?


Vraagsteller

dit jaar word ik 65 ,nou heb ik 1 maart ontslag gekregen ,werk daar vanaf 1-11-2002, kom ik dan in aanmerking voor 2xbrutomaandsalaris en moeten overuren uitbetaald worden ?

Vraagsteller

Als het dienstverband eindigt dan moet de werkgever alles waar u nog recht op heeft betalen. Dat zijn bijvoorbeeld niet genoten vakantiedagen, de vakantietoeslag en de overuren die niet opgenomen zijn. Als het niet afgesproken is dan hoeft er geen 2 bruto maandsalarissen betaald worden.

Neem de volgende stap

Blijf niet rondlopen met vragen over je situatie. Stel je vraag en krijg persoonlijk antwoord van een ervaren jurist.
Privacy is gewaarborgd.